Idealne rozwiązanie dla organizacji doświadczających przeciążenia administracyjnego lub szukających nieprzerwanego wsparcia w codziennej pracy. Zapewnij ciągłość biznesową przy wsparciu biurowym, asystenckim i administracyjnym, a także w aspekcie opieki nad klientem. Wszystko przy utrzymaniu przepływu pracy oraz oczekiwanej produktywności.
Wyzwania
Problemy z obsługąklienta Zaangażujspecjalistów ds. Customer Care, aby dopracowaćprocespołączeń inbound i outbound,zapewniającpełnąopiekęikontakt z klientemdlazoptymalizowaniaefektywnejwspółpracy.
Przeciążony personel recepcji Nasze usługi obsługi recepcyjne w sposób profesjonalny zarządzają procesem przyjmowania i rejestracji gości.
Rozproszona komunikacja Wprowadź dedykowany zespół ds. komunikacji z klientem, kontrola wykonywanej pracy i jej efektów.
Lepsze planowanie
Wdrożenie zaawansowanych narzędzi do planowania procesów przez dedykowany zespół specjalistów dla optymalizacji zarządzania kalendarzem i czasu pracy kadry zarządzającej.
Usługi zarządzane w administracji i obsłudze biura
Przykładowe role
Recepcjonista / Recepcjonistka
Customer Care Specialist
Asystent / Asystenka
Customer Support Specialist
Przykładowe procesy
Zarządzanie biurem
Zarządzanie recepcją
Koordynacja komunikacji z klientem
Kontrola wykonywanej pracy
Usługizarządzaneprzez Devire mogązapewnićkompleksowewsparcie w celuusprawnieniaoperacjibiurowych, zwiększeniaproduktywnościizapewnieniapłynnegoprzepływuadministracyjnego. Jakimirolamiiprocesamimożnasprawniezarządzać?
Usługi asystenckie
Delegowanie planowania, zarządzania pocztą i innych istotnych zadań określonych przez menedżerów, aby kadra kierownicza mogła skupić się na podejmowaniu strategicznych decyzji.
Zarządzanie biurem
Bezpiecznakoordynacjazadańadministracyjnych, obsługazapytań, zarządzaniepowierzchniąizakupamidlatwojegobiura, którepozwoląnaorganizacjęzaplecza front i back office.
Zarządzanie recepcją
Utrzymanieprofesjonalnegowizerunkutwojejfirmy, dziękiskalowalnymzespołomrecepcyjnymodpowiedzialnym za obsługęgości, odbieranietelefonówipełenzakreswsparcia front desk.
Opieka klienta i customer care
Miej pewność, że twoi klienci, są zawsze na pierwszym miejscu, a procesy komunikacji z nimi przebiegają sprawnie i efektywnie.
Wyślij zapytanie, oddzwonimy.
Wybierz elastyczne i nowoczesne podejście do budowania zespołu.
Nasze usługi
Nasze możliwości nie kończą się tutaj. Sprawdź inne rozwiązania, które mogą wesprzeć Twój biznes.