Outsourcing administracyjno-biurowy | Devire

Outsourcing administracyjno-biurowy

Przy wysokich wskaźnikach rotacji i w obliczu czasowego wzrostu przeciążenia pracą zespołów wparcia administracyjnego.
 

Idealne rozwiązanie dla organizacji doświadczających przeciążenia administracyjnego lub szukających nieprzerwanego wsparcia w codziennej pracy. Zapewnij ciągłość biznesową przy wsparciu biurowym, asystenckim i administracyjnym, a także w aspekcie opieki nad klientem. Wszystko przy utrzymaniu przepływu pracy oraz oczekiwanej produktywności.

Wyzwania

  • Problemy z obsługą klienta 
    Zaangażuj specjalistów ds. Customer Care, aby dopracować proces połączeń inbound i outbound, zapewniając pełną opiekę i kontakt z klientem dla zoptymalizowania efektywnej współpracy. 
  • Przeciążony personel recepcji
    Nasze usługi obsługi recepcyjne w sposób profesjonalny zarządzają procesem przyjmowania i rejestracji gości. 

  • Rozproszona komunikacja
    Wprowadź dedykowany zespół ds. komunikacji z klientem, kontrola wykonywanej pracy i jej efektów. 

  • Lepsze planowanie

    Wdrożenie zaawansowanych narzędzi do planowania procesów przez dedykowany zespół specjalistów dla optymalizacji zarządzania kalendarzem i czasu pracy kadry zarządzającej.  

 

Usługi zarządzane w administracji i obsłudze biura

Przykładowe role

Recepcjonista / Recepcjonistka

Customer Care Specialist

Asystent / Asystenka

Customer Support Specialist

 Przykładowe procesy

Zarządzanie biurem

Zarządzanie recepcją

Koordynacja komunikacji z klientem

Kontrola wykonywanej pracy

Usługi zarządzane przez Devire mogą zapewnić kompleksowe wsparcie w celu usprawnienia operacji biurowych, zwiększenia produktywności i zapewnienia płynnego przepływu administracyjnego. Jakimi rolami i procesami można sprawnie zarządzać? 

Usługi asystenckie

Delegowanie planowania, zarządzania pocztą i innych istotnych zadań określonych przez menedżerów, aby kadra kierownicza mogła skupić się na podejmowaniu strategicznych decyzji.

Zarządzanie biurem

Bezpieczna koordynacja zadań administracyjnych, obsługa zapytań, zarządzanie powierzchnią i zakupami dla twojego biura, które pozwolą na organizację zaplecza front i back office.

Zarządzanie recepcją

Utrzymanie profesjonalnego wizerunku twojej firmy, dzięki skalowalnym zespołom recepcyjnym odpowiedzialnym za obsługę gości, odbieranie telefonów i pełen zakres wsparcia front desk.

Opieka klienta i customer care

Miej pewność, że twoi klienci, są zawsze na pierwszym miejscu, a procesy komunikacji z nimi przebiegają sprawnie i efektywnie.

Wyślij zapytanie, oddzwonimy.
Wybierz elastyczne i nowoczesne podejście do budowania zespołu.
Nasze usługi
Nasze możliwości nie kończą się tutaj. Sprawdź inne rozwiązania, które mogą wesprzeć Twój biznes.
Ile zarabia się teraz w IT?
Sprawdź nasz nowy Raport Płacowy dla branży IT 2024