Gdy na świecie trwała pandemia COVID-19, GN Store Nord, globalny lider w branży technologii audio, przystąpił do budowy nowego centrum R&D w Polsce. W tych niepewnych czasach firma potrzebowała partnera, który nie tylko zrekrutuje specjalistów, lecz także przeprowadzi przez wymagający proces tworzenia oddziału na nieznanym polskim rynku.
Lipscore zdecydował o budowie w Polsce nowego zespołu IT Customer Support oraz Web Development. Devire znalazło i zatrudniło specjalistów na role takie jak IT Customer Support, Ruby Developer czy Fullstack Ruby Developer oraz zapewniło kompleksowe doradztwo HR.
Koszty i utrzymanie aplikacji naszego klienta wymykały się spod kontroli. Audyt aplikacji zrealizowany przez Devire IT Services, zidentyfikował błędy w kodzie i wskazał priorytety dla rozwoju aplikacji.
Nasz klient to międzynarodowa firma, która postanowiła otworzyć centrum kompetencji w Warszawie. Projekt obejmował zatrudnienie ponad 200 osób w 12 miesięcy.
Dynamiczny rozwój firmy wymagał zwiększenia zatrudnienia o pracowników o rzadkich umiejętnościach – zespoły z niszowym na rynku stackiem technologicznym COBOL.
Szybki wzrost i dynamiczna ekspansja na rynku naszego klienta stworzyły potrzebę zwiększenia wydajności wykonywanej pracy do realizacji pilnych projektów.
Klient planował rozszerzyć zasięg geograficzny swoich usług, co przekładało się na potrzebę zatrudnienia wykwalifikowanych inżynierów specjalizujących się w technologiach, takich jak AWS, Azure, Linux i JavaScript.