200-osobowe centrum R&D. Jak Devire wsparło GN Nord w czasie pandemii
Gdy na świecie trwała pandemia COVID-19, GN Store Nord, globalny lider w branży technologii audio, przystąpił do budowy nowego centrum R&D w Polsce. W tych niepewnych czasach firma potrzebowała partnera, który nie tylko zrekrutuje specjalistów, lecz także przeprowadzi przez wymagający proces tworzenia oddziału na nieznanym polskim rynku.
Lipscore zdecydował o budowie w Polsce nowego zespołu IT Customer Support oraz Web Development. Devire znalazło i zatrudniło specjalistów na role takie jak IT Customer Support, Ruby Developer czy Fullstack Ruby Developer oraz zapewniło kompleksowe doradztwo HR.
Koszty i utrzymanie aplikacji naszego klienta wymykały się spod kontroli. Audyt aplikacji zrealizowany przez Devire IT Services, zidentyfikował błędy w kodzie i wskazał priorytety dla rozwoju aplikacji.
Nasz klient to międzynarodowa firma, która postanowiła otworzyć centrum kompetencji w Warszawie. Projekt obejmował zatrudnienie ponad 200 osób w 12 miesięcy.
Dynamiczny rozwój firmy wymagał zwiększenia zatrudnienia o pracowników o rzadkich umiejętnościach – zespoły z niszowym na rynku stackiem technologicznym COBOL.
Szybki wzrost i dynamiczna ekspansja na rynku naszego klienta stworzyły potrzebę zwiększenia wydajności wykonywanej pracy do realizacji pilnych projektów.
Rozwój zespołu IT Logicworks w obszarach AWS, Azure i JavaScript
Klient planował rozszerzyć zasięg geograficzny swoich usług, co przekładało się na potrzebę zatrudnienia wykwalifikowanych inżynierów specjalizujących się w technologiach, takich jak AWS, Azure, Linux i JavaScript.